英文歌詞來源 : http://mojim.com/twy106717x2x8.htm

中文翻譯 : 비너스

 

I miss those blue eyes
我想念那雙藍色的眼
How you kiss me at night
在夜裡你如何親吻我
I miss the way we sleep
我想念我們睡覺的方式
Like there's no sunrise
就像沒有黎明
Like the taste of your smile
就像你笑起來的樣子
I miss the way we breathe
我想念我們呼吸的方式

 

But I never told you
但我從沒有告訴過你
What I should have said
我應該說的話
No, I never told you
不 我從來沒有對你說過
I just held it in
我只是把它藏起來

 

And now I miss everything about you
然而現在我想念有關你的一切
I can't believe it, I still want you
我無法相信 我仍然想要你
After all the things we've been through
即使在我們經過了所有事情之後
I miss everything about you
我想念有關你的一切
Without you, whoa...
沒有你 …

 

I see your blue eyes
我看見你藍色的眼
Every time I close mine
每當我閉上雙眼
You make it hard to see
你讓我看不清
Where I belong to
我屬於哪裡
When I'm not around you
當我不在你身邊
It's like I'm not with me
就像我不像我自己

 

But I never told you
但我從來沒有告訴過你
What I should have said
我應該說的話
No, I never told you
不 我從來沒有對你說過
I just held it in
我只是把它藏起來

 

And now I miss everything about you
(still you're gone)
然而現在我想念有關你的一切
(即使你走了)
I can't believe it, I still want you
(And I'm lovin' you, I never should have walked away)
我無法相信 我仍然想要你
(然而我愛你,我永遠不該走掉)
After all the things we've been through
(I know it's never gonna come again)
即使在我們經過了所有事情之後
(我知道不可能再重來)
I miss everything about you
我想念有關你的一切
Without you, whoa...
沒有你 ….

 

But I never told you
但我從來沒有告訴過你
What I should have said
我應該說的話
No I never told you
不 我從來沒有對你說過
I just held it in
我只是把它藏起來

 

And now I miss everything about you
(still you're gone)
然而現在我想念有關你的一切
(即使你走了)
Can't believe it, I still want you
(And I'm lovin' you, I never should have walked away)
無法相信 我仍然想要你
(然而我愛你,我永遠不該走掉)
After all the things we've been through
(I know it’s never gonna come again)
即使在我們經過了所有事情之後
(我知道不可能再重來)
I miss everything about you
我想念有關你的一切
Without you, whoa, no, no...
沒有你 no no …

 

轉載請註明 http://love4bbbts.pixnet.net/blog

arrow
arrow
    全站熱搜

    Hallie 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()